¡Pasajeros al tren! :)

Ya tengo en mi repertorio otra figura de pañales diferente. Esta vez se trata... de un tren! ¡Chu, chuuuu! La idea surgió después de investigar por Internet otras alternativas. El resultado es espectacular y su precio realmente económico. Decidí ofrecer esta posibilidad después de darme cuenta que mucha gente solo quería hacer un detalle. Muchos preguntaban por la moto pero ésta se salía de su presupuesto.
 
Ja tinc al meu repertori una altra figura de bolquers diferent. Aquesta vegada es tracta... d'un tren! Txu, txuuuu! La idea va sorgir després d'investigar per Internet altres alternatives. El resultat és espectacular i el seu preu realment econòmic. Vaig decidir oferir aquesta possibilitat després d'adonar-me que molta gent solament volia fer un detall. Molts preguntaven per la moto però aquesta se sortia del seu pressupost.
 

 
 
Este tren incluye: 17 pañales, 2 bodies y un babero (más la decoración: cintas, lazos, celofan, papel de regalo...). Para que os hagáis una idea de su tamaño, la tabla en la que está colocado mide 77x33cm.
 
Aquest tren inclou: 17 bolquers, 2 bodies i un pitet (més la decoració: cintes, llaços, celofan, paper de regal...). Perquè us feu una idea de la seva grandària, la taula en la qual està col·locat mesura 77x33cm.
 






El modelo que se muestra fue encaragdo por Mar, una compañera de la uni, para regalar a un bebé de 1 mes. ¡Espero que les guste mucho!
El model que es mostra el va encarregar la Mar, una companya de la uni, per regalar a un bebè d'1 mes. Espero que els agradi molt!
 

Recuerda: ¡ES TOTALMENTE PERSONALIZADO Y NOS ADAPTAMOS A TU PRESUPUESTO! Para más información puedes manda un mensaje por Facebook a La Mar de Bonic o un mail a lamardebonic@gmail.com :)
 
Recorda: ¡ÉS TOTALMENTE PERSONALITZAT I ENS ADAPTEM AL TEU PRESSUPOST!Per a més informació pots enviar un missatge per Facebook a la Mar de Bonic o un mail a lamardebonic@gmail.com :)
 
 
 
 

2 comentarios:

Carla dijo...

Olá Jessi, parabéns pelo teu trabalho!
Obrigada pela visita ao meu blogue!!!
Besos

Hola soy Jessi :) dijo...

Gracias Carla! Me he hecho seguidora de tu blog!