Érase una vez...


Como lo prometido es deuda, me dispongo esta tarde de domingo (después de tomarme un té moruno con unas pastitas marroquíes que estaban bue-ní-si-mas :D) a explicaros como surgió la idea de hacer las figuras de pañales para recibir a nuevas personitas en el mundo.

Com el promès és deute, em disposo aquesta tarda de diumenge (després de prendre'm un té moruno amb unes pastetes marroquines que estaven bo-nís-si-mes :D) a explicar-vos com va sorgir la idea de fer les figures de bolquers per rebre a noves personetes al món.

Todo empezó con una conversación con mi hermana. Me explicaba que tenía dos nacimientos, uno de unos vecinos y otro de unos amigos de Barcelona. Yo, que soy muy curiosa, le pregunté que regalaría a los peques y me contestó: un trajecillo y unos zapatos. Mi cara fue de "Lo típico". Yo que había visto por Internet la posibilidad de hacer tartas de pañales, le propuse a mi hermana:"¿Quieres hacer un regalo original? ¡Déjamelo a mí! Verás que bien vas a quedar." Busqué por Internet (gracias San Google xD) y encontré la posibilidad de hacer una moto y un carrito. A mi hermana le gustó mucho la idea así que como tenía que hacer un regalo para un nene y un regalo para una nena, optó por la moto para el peque y el carrito para la peque.

Tot va començar amb una conversa amb la meva germana. M'explicava que tenia dos naixements, un d'uns veïns i un altresd'uns amics de Barcelona. Jo, que sóc molt curiosa, li vaig preguntar que regalaria als nens i em va contestar: un vestidet i unes sabates. La meva cara va ser de "Qué típic". Jo que havia vist per Internet la possibilitat de fer pastissos de bolquers, li vaig proposar a la meva germana: "Vols fer un regal original? Deixa-m'ho a mi! Veuràs que bé que quedaràs" Vaig buscar per Internet (gràcies Sant Google xD) i vaig trobar la possibilitat de fer una moto i un cotxet. A la meva germana li va agradar molt la idea així que com havia de fer un regal per a un nen i un regal per a una nena, va optar per la moto per al nen i el cotxet per a la nena.

Para empezar, compramos un paquete de pañales de 112 unidades ya que no sabíamos cuantos teníamos que utilizar. Para el carro buscamos una mantita suave, unas cintas rosas y un peluchín para meterlo dentro. Para la moto necesitábamos más material: el biberón, dos baberos, unas sábanas, un par de calcetines y un peluche. De comprar todo el material se encargó mi hermana así podía ir controlando el dinero que iba invirtiendo.

Per començar, vam comprar  un paquet de bolquers de 112 unitats ja que no sabíem quants havíem d'utilitzar. Per al cotxet vam buscar una manteta suau, unes cintes roses i un peluix petitó per ficar-ho dins. Per a la moto necessitàvem més material: el biberó, dos pitets, uns llençols, un parell de mitjons i un peluix. De comprar tot el material es va encarregar la meva germana així podia anar controlant els diners que anava invertint.

Una vez todo comprado lo llevamos a mi "taller" (se trata de una habitación con una mesa y un armario lleno de mis craft materials). Y...¡dicho y hecho! Ya tenían una moto para el pequeño Ferran y el carro para la pequeña Laia. Aquel mismo día, mi cuñado, que es un fenómeno con la cámara, me hizo unas fotos "to' pro" (todo profesionles xD). Como no, tenía que enseñárselo al mundo así que publiqué algunas imágenes en Facebook y, a partir de ahí, la gente se ha ido interesando, preguntando por su elaboración y, en lo que llevo de tiempo, me han encargado cerca de 8 figuras (carritos, motos y castillos).


Una vegada tot comprat ho portem al meu "taller" (es tracta d'una habitació amb una taula i un armari ple dels meus craft materials). I...dit i fet! Ja tenien una moto per al petit Ferran i el cotxet per a la petita Laia. Aquel mateix dia, el meu cunyat que és un fenòmen amb la càmara, em va fer unes fotos "to' pros" (tot professionals xD). Com no, havia d'ensenyar-li-ho al món així que ho vaig publicar a Facebook i, a partir d'aquí, la gent s'ha anat interessant, preguntant per la seva elaboració i, en el temps que porto, m'han encarregat prop de 8 figures!

Con el tiempo los padres de Ferran se pusieron en contacto conmigo por el Facebook (qué haría sin él...) para decirme que les había gustado mucho la moto. ¡Me hizo una ilusión! =)

Amb el temps els pares d'en Ferran es van posar en contacte amb mi pel Facebook (què faria sense ell...) per dir-me que els havia agradat molt la moto. Em va fer una il·lusió! =)

¡Así fue como empezó todo! Pero aquí no acaba la historia, porqué revive cada vez que alguien se interesa por las figuras de pañales. Y colorín, colorado... espero seguir haciendo encargos :)

Així va ser com va començar tot! Però aquí no acaba la historia, perquè reviu cada vegada que algú s'interessa per les figures de bolquers. I qui no ho vulgui creure que hi vagi a veure! /Al blog, al Facebook...) :)

Disfrutad de la tarde,/ Gaudiu de la tarda,





No hay comentarios: