Mi primer bordado :)

Se lleva lo antiguo, lo vintage, lo melancólico que recuerda días pasados y "mejores", con otro estilo de vida y en épocas que a algunos nos gustaría vivir. El bordado se realiza des de la época de los romanos, sí señor! Esta técnica pasaba de generación en generación, si bien no lo podemos observar en algunas películas y series que reflejan la época medieval, por ejemplo, en Juego de Tronos, la serie que está rompiendo.  ¿Por qué hoy debería pasar desapercibido?

Es porta l'antic, el vintage, el melancòlic que recorda dies passats i "millors", amb un altre estil de vida i en èpoques que a alguns ens agradaria viure. El brodat es realitza des de l'època dels romans, sí senyor! Aquesta tècnica passava de generació en genració, si ben no ho podem observar en algunes pel·lícules i sèries que reflecteixen l'època medieval, per exemple, en Juego de Tronos, sèrie que està trencant. Per què avui hauria de passar desapercebut?



He de decir que a mi no me convencía esta práctica pero des de que vi los tutoriales de Sublime Stich (gracias a Desilachado) quedé enamorada y con ganas de probar. Pues bien no me podía quedar con esa espinita. Me compré un bastidor, aguja e hilo y me dispuse a empezar a bordar los puntos básicos de los tutoriales anteriormente mencionados. Y este fue el resultado:

He de dir que al principi no em convencia aquesta pràctica però des de que vaig veure els tutorials de Sublime Stich (gràcies a Desilachado) vaig quedar enamorada i amb ganes de provar. Doncs bé, no em podia quedar amb aquesta espina. Em vaig comprar un bastidor, agulla i fil i em vaig disposar a començar a brodar els punts bàsics dels tutorials anteriorment esmentats. I aquest va ser el resultat:


Como dice el refrán Comer y rascar...todo es empezar! Ahora tenía que ver si era capaz de bordar un dibujo entero, así que me puse a buscar y encontré los patrones para hacer una monísima cupcake. Aquí tenéis el resultado de mi primer bordado! ¿Qué os parece?

Com diu el refrany Menjar i gratar...tot és començar! Ara tenia que veure si era capaç de brodar un dibuix sencer així que em vaig posar a buscar i vaig trobar els patrons per fer una preciosa cupcake. Aquí teniu el resultat del meu primer brodat! Què us sembla?


La verdad es que me hace mucha ilusión haber obtenido este resultado y, gracias a él, tengo algunos proyectos en mente que conforme vaya realizando iré publicando.

La veritat és que em fa molta il·lusió haver obtingut aquest resultat i, gràcies a ell, tinc alguns projectes en ment que conforme vagi realitzant aniré publicant.

Sonrisas y besitos! :)
Somriures i petonets! :)



2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola!!!!!!!
Hemos inaugurado un blog y para celebrarlo estamos de sorteo, te invitamos a que te pases!
BSS

Hola soy Jessi :) dijo...

Gracias ahora paso a ver! :)