Ya pasó... Mercat Marítim d'Artesania del barri d'El Serrallo (Tarragona)

¡Hola de nuevo!

¿Como va el veranito? Com bien sabéis por mi otro post, estuve preparándome para montar una paradeta en el barrio marítimo de El Serrallo (Tarragona). Después de muchos nervios y preparativos, ya pasó el fin de semana. Cierto es que conseguí mi propósito y aunque la cosa no ha fue como para forrarme, me ha servido para apreciar más lo que tengo.

Ante todo quisiera agradecer a todas las personas que pasaron a verme: familia, amigos, compañeros de trabajo de mi novio. Tube visitas muy inesperadas y que me hicieron muy feliz!  Pero también, tengo que agradecer esto a todas las personas que alguna vez me han hecho un encarguito ya que sin vuestra confianza no me hubiera decidido a poner la paradeta! MIL GRACIAS! :)

Me gustaría dar mil besos y mis gracias a mi compañero de parada, Aitor, ya que sin él no hubiera sido nada posible. Con su ayuda pude tener una magnifica instalación eléctrica en el puesto por la noche y gracias a él, pude montar y desmontar cada día. Muchas gracias amor! <3

También agradecer a mi madre por la magnífica funda de la mesa. Ay mama! Qué manos tienes... :)

Pues hasta aquí, el post de hoy! Os dejo una foto de como quedó todo, espero que os guste y recibir algun que otro consejillo!


Besitos y sonrisas!


_____________________________________________

Hola de nou!

Com va l'estiuet? Com bé sabeu pel meu un altre post, vaig estar preparant-me per muntar una paradeta al barri marítim d'El Serrallo (Tarragona). Després de molts nervis i preparatius, ja va passar el cap de setmana. Cert és que vaig aconseguir el meu propòsit i encara que la cosa no ha va ser com per folrar-me, m'ha servit per apreciar més el que tinc.

Abans de res volgués agrair a totes les persones que van passar a veure'm: família, amics, companys de treball del meu nuvi. *Tube visites molt inesperades i que em van fer molt feliç! Però també, haig d'agrair això a totes les persones que alguna vegada m'han fet un encàrrec ja que sense la vostra confiança no m'hagués decidit a posar la paradeta! MIL GRÀCIES! :)

M'agradaria donar mil petons i els meus gràcies al meu company de parada, Aitor, ja que sense ell no hagués estat res possible. Amb la seva ajuda vaig poder tenir una magnifica instal·lació elèctrica en el lloc a la nit i gràcies a ell, vaig poder muntar i desmuntar cada dia. Moltes gràcies amor! <3


També agrair a la meva mare per la magnífica funda de la taula. Ai mama! Quines mans tens... :)

Doncs fins a aquí, el post d'avui! Us deixo una foto de com va quedar tot, espero que us agradi i rebre algun que un altre consell!


Petonets i somriures,




No hay comentarios: