Encargo: cupcakes de calcetines :)

Hello :)

¿Cómo estáis? Yo genial, el curso de la uni está prácticamente acabado y por fin tengo algo de tiempo para publicar en el blog. ¡Qué ganas tenía ya! Pese a todo, no he dejado de crear e innovar y de hacer encargos. Espero poder ir poniéndoos al día.

Aquí os dejo uno de los encargos que me hizo mi amiga Mari para el nacimiento de un bebé: cupcakes de calcetines. Pero estos cupcakes son peculiares porqué son calcetines para el bebé y para la hermana de 3 años. Según me ha contado, a la mami les encantó! No sabéis cuánto me alegro ;)

¡Espero que os gusten! Hasta la próxima :)


PD: Os recuerdo que para cualquier tipo de información y encargos os podéis poner en contacto conmigo a través de:


- Facebook: La Mar de Bonic (grupo y perfil)
- E-mail: lamardebonic@gmail.com


_______________________________________________________

Hello :)

Com esteu? Jo genial, el curs de la uni està pràcticament acabat i per fi tinc una mica de temps per publicar al blog. Quines ganes tenia ja! Malgrat tot, no he deixat de crear, innovar i de fer encàrrecs. Espero poder anar posant-vos al dia.

Aquí us deixo un dels encàrrecs que em va fer la meva amiga Mari per al naixement d'un bebè: cupcakes de mitjons. Però aquests cupcakes són peculiars perquè són mitjons per al bebè i per a la germana de 3 anys. Segons m'ha explicat la meva amiga, a la mami els va encantar! No sabeu quant me n'alegro...

Espero que us agradin! Fins a la propera :)

 

PD: Us recordi que per a qualsevol tipos d'informació i encàrrecs us podeu ficar en contacte amb mi a través de:

- Facebook: La Mar de Bonic (grup yiperfil)
- Correu electrònic:
lamardebonic@gmail.com










No hay comentarios: